LOGO YAHUDI TIBA2 DALAM LAPTOP AKU

Backpacker SD Wednesday, June 2, 2010


J0285926.WMF
Sedar tak sedar, Si Yahudi ni memang sangat2 la pandai. Dia telah meninggalkan jejak mereka di setiap orang di seluruh pelosok dunia, ceruk2 kampung dan juga mana2 lubang yang diorang rasa boleh diisi. Diorang memang tak pernah terlepas pandang walau benda2 yang kecil. Gambar yang kat atas tu korang perasan tak apa2.

Owh.....Inilah gambar sembilan lilin yang SD maksudkan
Kalau tak perasan meh sini SD nak bagitau. Ada bintang dengan 6 bucu iaitu logo yahudi. Tekan la kat cik google SD "yahudi". Konfem keluar image bintang 6 bucu ni. Kemudian ada 9 lilin yang bersempena dengan perayaan Hannukah. Perayaan orang yahudi. SD tak tahu sangat perayaan hannukah ni tapi si yahudi ni sambut selama 9 hari. Lilin yang ditengah2 akan digunakan untuk menyalakan lilin2 yanglain dikiri dan kanan lilin yang tengah tu. Tak tahu la apa simbolik diorang buat gitu tapi yang pasti diorang dah berketurunan buat perayaan ni.


Owh...politik di situ...SD tekan bintang 6 bucu keluar ini...Jangan la SD kena banned pasni
Korang pernah tak makan burgerdeal @ kentang lenyek goreng @ kalau kat supermaket kita panggil 'harshbrown' @ kalau kat McD breakfast ada menu 'Hash Brown' macam gambar kat bawah ni.

Bukanlah SD nak suruh korang boikot McD tapi SD nak bagitau apa itu 'Burgerdeal' @ 'hashbrown'. Kadang2 ada gak yang tak kenal 'hashbrown' sebab diorang panggil makanan ni dengan nama lain.

Okay la, apa yang nak diherankan kan. Makanan je pun. Apa kena mengena ngan yahudi. Okay makanan ni merupakan makanan wajib untuk diorang masa perayaan hannukah. Diorang tak panggil 'hashbrown' tapi diorang panggil "latkes". Latkes ialah simbolik makanan perayaan diorang macam kita, raya Aidilfitri mesti ada lemang ngan rendang kan.


Okay sesiapa yang menggunakan 'Microsoft Office' sila ambil perhatian. Korang2 semua pun ada logo tersebut, bukanlah virus yang memasukkan dalam laptop SD tapi SD menggunakan 'Micosoft product'. Jadi memang bila install, logo ni akan ada. Sesiapa nak delete logo tu boleh la ikut step ni. Jangan risau, file tu hanyalah file gambar, takda kena mengena ngan program komputer kita.

1. korang masuk file "local disk (c:)"
2.masuk file "program files"
3.masuk file "microsoft office"
4.tekan folder "Media"
5.tekan folder "CAGCAT10"
6.Cari file namanya "J0285926.WMF"
7.Delete la file tu, cuba tengok sama tak ngan gambar dalam artikel ni. Sama kan....

Okay, sekian alhamdulillah......Habis artikel kali ni.

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. Afiq Bukhari Said,

    thnkx 4 ur reminder..mmg kene buang la pasni..yahudi laknat ni mmg licik dalam hal2 memesongkan akidah umat Islam.

    Posted on June 3, 2010 at 2:33 PM

     
  2. SD Said,

    memang x sangka kan......aku pun baru tahu dua hari lepas....pastu rasa elok kalau dikongsi bersama2......

    Posted on June 3, 2010 at 2:36 PM

     
  3. aainaa dah buang logo tu beberapa hari lepas....=)

    Posted on June 6, 2010 at 10:55 AM

     
  4. SD Said,

    bagus2.....ada orang marah bila kita suruh dia buang, bagi dia x kesah la benda2 camni...mungkin dia xda benci yahudi cam kita benci yahudi......

    Posted on June 6, 2010 at 11:05 AM