KAPEL! BOLEH JER~~~ BUKQN NQK KQWEN KAN~~~

Backpacker SD Saturday, February 12, 2011

ni keratan akhbar
SD tak pernah kapel pun dalam hidup SD ni tapi tak bermaksud SD tak berperasan. Cuma malas nak menyibukkan diri dengan perkara-perkara yang korang rasa BEGINI LA CARA BILA BERKAPEL. Baik menyibukkan diri dengan benda yang takkan dapat dah kalau keluar dari "situ". Benda apa yang takkan dapat dah kalau keluar dari U?, benda apa yang takkan dapat dah bila abes belajar kat sekolah? dan benda apa yang takkan dapat dah kalau keluar dari matrikulasi?. Baik buat yang 'benda-benda' ni, lagiiiiii besh!




'Highlight' kat tips no 3. "Teruskan kehidupan normal" yang ramai kapel tak buat. Kenapa nak makan dengan kapel kita hari-hari sedangkan lepas kawen nanti memang kita takkan makan dah ngan kawan-kawan sebab dah ada bini. Apa!!! TAK PLAN NAK KAWEN DENGAN DIA? 'then' cinta tu takda motif la, hanya sekadar mengisi masa lapang?. Nak makan ngan kapel kita boleh tapi berpada-pada la.


Well! ni pendapat SD pasal nak kapel. Apa-apa pun. Korang nak buat jugak buat la sebab itu diri korang sendiri. Nak buat apa kita ikut kata orang sedangkan kita yang bahgia dan kita yang duka. JANGAN LA JADI BODOH SOMBONG yer. Adek nasehat akaaaakkkkk jew!

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. Hajimu San Said,

    hahaha....yaww!!
    sudah tidak boley makan ngan awek2...T__T

    Posted on February 13, 2011 at 12:05 AM

     
  2. SD Said,

    awek? ermmmm.....awek itu boleyh! kapel itu tak boleh..... ADA KE?

    Posted on February 13, 2011 at 9:57 AM

     
  3. emmm...ssh nak buat no 3 kalau salah seorang ja pikir should be like that....

    Posted on February 13, 2011 at 4:00 PM

     
  4. SD Said,

    SUSAH????? suruh je dia baca blog ni...konfem jadi senang...hikh! hikh! hikh!

    Posted on February 13, 2011 at 7:53 PM