.

I-CITY THE LIGHT WORLD

Backpacker SD

Selamat Berpuasa SD nak ucapkan buat semua kawan-kawan blogger SD dan juga sesiapa yang membaca blog SD ini. Bagi SD puasa kali ni agak menarik dan satu pengalaman yang baru sebab semasa malam pertama Ramadhan SD tak ada kat Malaysia untuk menyambutnya. SD kemana??? Nanti SD ceritakan kat post yang akan datang. Harap puasa korang-korang semua lebih menarik dari SD.



3 minggu sebelum Ramadhan, errrmmmmm….agak-agak dalam 13 Julai gitu la SD jalan-jalan ke I-City. Sebelum SD pergi banyak la orang kata I-City tak best pun dan agak bosan. Yup! Memang bosan. Lampu je yang ada kat sana. Owh! BOSAN tu untuk orang yang tak suka bergambar pelik-pelik je. SD dengan kawan-kawan SD sangat ‘enjoy’ masa kat sana. Melompat la, perasan artis la, sembang-sembang dengan orang lain la dan banyak lagi benda yang menarik nak buat kat situ kalau tahu caranya.



Jadi memang BOSAN itu hanya untuk sesetengah orang je. Tapi bak kata SD “at least once in my life” SD kena gak pergi sana. nak tengok apa yang dimaksudkan dengan BOSAN itu. Jadi bila nak cerita kat orang takda la nanti “kau tahu dari mana I-City bosan?” “kawan aku cerita kat aku!” okay 'fine' kau dengar orang cerita ‘then’ kau terima bulat-bulat. pandai betul kan! hhhmmmmmmmm~~~~ Rasanya tengok gambar lagi syok kan. Kat bawah ni ada la sikit-sikit gambar SD dengan kengkawan yang TAK BOSAN kat sana.tehee~~