masak KARI tau.......

Backpacker SD Wednesday, February 4, 2009


Hari tu mase cuti aku balek umah la kan.Da tak tau da nak pergi maner jadi duk umah je la. Memang dah nasib agaknya akak aku tak balik rumah pulak minggu tu.Ditambah pulak mak aku sakit. Tak boleh nak buat kerja2 rumah nie.Yang bapak aku pulak duk seronok buat dier punyer hobi. Aper lagi klu dah orang laki.Memancing jer memanjang.Jadi tinggal la aku jer yang boleh diharapppp........................ jadi hari tu tugas aku memasak la.Bukan hari tu je. Hari2 yang mendatang sampai habis cuti tugas aku memang memasak jer........ Aku nie maner la pakar memasak.Yang mudah2 tu aku reti la. Stu hari tu abang aku nak makan kari.Dier sruh aku masak. Aku da pening dah.Maner la aku reti. Dipendekkan cerita maser nak masak tu aku tanya la mak aku. Mak aku pun bgtau la bhan2 yang perlu.(aku wat atas arahan dier la-aku mane reti)Ni la gambar2 mase aku msak kari tu. Sedap gak la aku masak tapi x samer cam akak aku masak la.Melampau2 sedapnyer....heheheheeee.......................

1 Comment
  1. Anonymous Said,

    naper pelik sangat mu nie........

    Posted on February 19, 2009 at 12:11 PM