Status anak luar nikah

Backpacker SD Saturday, December 12, 2009

Baru2 ni ngah aku makan kat keli penyet

Tetiba kitaorang TERBINCANG pasal anak luar nikah

Ditambah dengan ajaran sesat.........

Hairan kan kenapa ada orang nak bawa ajaran sesat

Sebab bukannya bodoh orang yang jadi ketua ajaran sesat tuh

Antara sebab dia bawa ajaran sesat adalah demi kekayaan la kan

Tapi xkan sebab tu jer yang membuatkan dia sanggup buat ajaran sesat

Aku ada dengar2 sebab dia tuh anak luar nikah

Apakah status sebenar anak luar nikah erk.......

Dengar kata dia x boleh jejak Mekah selagi x bunuh ibunya

Ada lagi kata x masuk syurga selagi x bunuh bapanya......

Aku nak tanya ustaz aku time klas agama

Tapi si Ustaz tuh garang nak mampos......

Terkedu aku memikirkan perihal anak luar nikah niey........

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. iEna Said,

    salam...uyh...kne bunuh ker???
    xtau pon.....
    tp kn depa still parent kpd ank luar nikah...
    lau bunuh bkn t anak tue wat dosa ag ker??
    then...lau parent depa dah bertobat...
    xkn still nk kne bunuh semata2 anak 2 nk p makkah???
    emm elok la ko tanye yg pakar...
    t kang isu nie jd bidaah gak...ajaran sesat...
    huhuhu

    Posted on December 12, 2009 at 1:33 PM

     
  2. si LauT Mati Said,

    betul2....memang menjadi isu dalam kepala aku....
    masih tidak terjawab sehingga kini..........

    Posted on December 12, 2009 at 4:17 PM

     
  3. Pachenko Said,

    Slalu ktua ajaran sesat ni pndai gler.
    leh jd ahli politik beb..
    pndai pscycho org jd pngikut dye..

    Posted on June 11, 2010 at 3:00 AM

     
  4. SD Said,

    serius aku cakap, ketua ajaran sesat ni klu buat bisnes MLM mesti kaya raya...x yah nak buat dosa sesat2kan orang....

    Posted on June 11, 2010 at 10:49 AM