BUAT HOBI BARU

Backpacker SD Thursday, July 16, 2009

Hari sebelum aku g u, aku tengok adek aku beli ikan hiasan. Cantik2 ikan guppy dier.

Biler pikir2 baek aku pun wat mende yang sama. Dek syok sangat tengok ikan adek aku.

Aku pun dengan penuh keazaman balek u. Esoknya terus aku g u-mall cari ikan

guppy yang lawa2. Skang niey aku dah spend seratus ++ tuk semua keperluan ikan tuh.

Smalam aku tengok akuarium nie sejam lebih. Syok sangat tengok bdak2 kecil

niey berenang. Tenang jer jiwa aku. Tuk Liz klu rasa nakluah perasaan blh la

luah kat ikan aku(cermin da pecah kan!!!!!!!) Nanti aku pos gambar2 budak2

kecil aku kat blog..........

1 Comment
  1. PurpleBerry Said,

    wahh...rajin ko mengupdate blog eh...huhu...ak ni mls skit...tp klu ko nk tgk jgk blog ak,silakn...bese jer pn...ingt nk wat secretly jep...tp kantoi jgk ngan kengkwn...ngee~

    Posted on July 31, 2009 at 8:21 PM