CUTI TERINDAH..........

Backpacker SD Tuesday, July 7, 2009


Memang syok betul cuti aku. Pas jer balek dari Sarawak, aku terus jer g Terengganu plak. BERCUTIIIIIIIII..............Part yang paling best bile sumer niey percuma.



Aku kene join aktiviti yang d buat jer. X kesah la kan. X padat maner pun jadual dier.

Pengetua cakap program ni tuk budak2 JKM bercuti tapi aku penyibuk jer. Xpe la x malu punnnn....




Mostly kat sana kitaorg maen air jer. Memang best lah senang cakap kat Pulau Kapas. Ada snorkeling tuk tgk jerung tp luck aku xde la. Kwn aku nmpak la shark aku x nmpak. Ala masa snorkling aku takut giler sebab dalam sangat n aku x reti berenang.


Pelampung aku pakai tapi kejap2 aku tenggelam. X terkira la banyaknyer aku tertelan air masin. Masa kat laut tu aku peluk jaket keselamatan jer. Takut tenggelam........Pas jer aritu baru la aku tau yang aku ni antara golongan yang takut air atau dikenali "FOBIA AIR".............hermph........

3 Beg Deuter Untuk SD
  1. oh ko rupanya pasangan zapinkuh. ahahaha !! ko duk blok mane cdek ??

    Posted on July 8, 2009 at 2:19 PM

     
  2. SD Said,

    NAK DUK MANA LAGI....duk KTDI la..muahahaa.......aku kat blok lamer lagi.M42 tp da trun tngkat dah....(BAGUS BETUL). Junior ko ada kat sini. Nak aku survey tak???????

    Posted on July 8, 2009 at 6:00 PM

     
  3. emm..thanx 4 ur comment....
    myb I hv a lot of leisure tme that's i thnk bout it,,,,
    act,its not big matter pon juz ati nie nk tulis...
    boring....
    ttbe de idea nk tulis...
    huhuhu...
    ang nie jkm ker?

    Posted on July 9, 2009 at 11:11 AM