Macam Semut

Backpacker SD Tuesday, October 27, 2009



Nak maen bola sepak aku malas
---Tapi kwn2 aku still gak ajak aku
---Sekali sekala pun okay gak kan turun maen
---Aku pun g bilik atas tengok diorg siap2 nak trun maen


Aku nak turun lambat sket, konon2nya la
---Aku duk bilik betul2 depan kot bola tu
---Mak aih aku tengok ramainyer orang
---Camna nak maen klu camtu, x sentuh bola la aku


Dah macam semut aku tengok
---Kemalasan tambah jarang turun
---Aku amek kputusan x nak turun maen
---Aku pun amek la gambar semut sedang maen


Hehehehe...........


P/S : Zam yang besar pun nampak cam semut. Jgn marah yer zam......

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. ko ad je nk bahan ak...ak slim pe?...haha

    Posted on October 29, 2009 at 1:50 AM

     
  2. si laut mati Said,

    mesti la ada modal kan.....sampai aku nampak dua pack tu tukar jadi enam pack baru xda modal dah......

    Posted on October 29, 2009 at 4:59 PM

     
  3. toru Said,

    ko pandai ke main bola sidek...hehe

    Posted on May 10, 2010 at 8:13 PM

     
  4. si LauT Mati Said,

    pandai la kan...cuma x hebat jer....

    Posted on May 12, 2010 at 6:30 PM