Keadaan SemaSA dI ruMAh AKu

Backpacker SD Wednesday, November 11, 2009

[Dah lama aku x balek umah aku]


[ Apa cerita aku pun tak tau la ]


[ Cerita NUR KASIH la, hehehe ]


[ Ok lah x nak cerita panjang ]


[Tengok gambar gambar ni je la]







Ni jalan masuk depan ke rumah aku








Jalan kena tutup aku masuk ikut jalan
jiran rumah aku





Luasnya longkang dia buat, Kalau aku kecik


dah lama aaku maen kejar2 dalam "torowong"












Nampaknya longkang rumah aku dah maju


Semaju KLCC kah????????

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. salam...

    saya teringin pigi laut mati....
    di jordon kan...
    tp takpa la kalau tak dapat g sana sebab kat sini pon dead sea juga.. hihihhi

    Posted on November 11, 2009 at 9:38 PM

     
  2. si LauT Mati Said,

    tau takpa......
    Jalan2 kat sini pun ok jugak....
    rasa cam jalan2 kat laut mati jugak kan....

    Posted on November 13, 2009 at 9:23 PM

     
  3. imHepPie Said,

    ehh aku penah singgah laut mati masa balek umrah dulu sgt masin woo...

    uih sapekah jejaka model berbaju merah atas moto itu

    Posted on November 13, 2009 at 10:09 PM

     
  4. si LauT Mati Said,

    hahahahahha...dalam byk2 gambar yg model baju merah gak ko perasan....sorry lmbat balas....xda masa layan blog....heheheh~~~~~~~~

    Posted on May 12, 2010 at 6:58 PM