Toman pengganti Ikan Kecilku

Backpacker SD Thursday, November 5, 2009


# wahai toman-toman yang besar.
# Kenapa angkau makan ikan hiasanku.
# Oleh itu kujadikan kau sebagai pengganti

# Kau dikira beruntung kerana aku tidak memakan engkau secara hidup-hidup.
# Jangan engkau lawan kataku lagi......

......
@ Apakah aku sudah bilang sama kau

@ Jangan kau cuba melawan arahanku

@ Tetapi engkau semua degil dengan arahanku

~~Siap boleh wat meeting nak larikan diri lagi~~




> Demi mengelak kau dari terus membawa durjana pada keturunanmu yang lain

> Maka ku suruh hamba2 sahayaku membunuh engkau dan
menghidangkan kau kepadaku

> Aku pasti kaummu akan memusuhi aku untuk tujuh keturunanmu

~~Ala darah ikan toman kuar merah klu putih boleh la nak sumpah tujuh keturunan~~


> Maka dengan taatnya hambaku menunaikan pemintaanku

> Semua ini kerana sikap kau wahai Toman




....

" Cuba kau lihat~~kau dah mati mana boleh tengok~~ "

" Hasil autopsi menunjukkan engkau memang pendurjana "

" aku tidak salah lagi "

"Ha Ha Ha Ha .................. "

~~Sedap woo Toman segar goreng kari jer~~


Ala x kejam pun aku kan??????? Yang mati jer aku makan, yang hidup aku letak jer dalam akuarium. Lawa sangat corak kat badan ikan Toman tuh. Sayang nak makan jadi bela la kan. Mantainnance nak jaga x usah cakap la. Kopak duit aku. Akuarium ni kat bilik kawan aku. Yang pegang ikan tadi tuh. Hamba sahayaku.......Masa niey baru jer pas cuci akuarium tuh. Beli second hand punya kotor ya amat.........

Ok la....Selamat Bercuti.............




2 Beg Deuter Untuk SD
  1. masak kat mane ni? hehe

    Posted on November 7, 2009 at 7:02 AM

     
  2. si LauT Mati Said,

    masak kat bilik la. Dari bawang sampai ke dapur semua lengkap. Yang takde juru siang ikan jer.......

    Posted on November 7, 2009 at 11:38 PM