SELANGOR HERE WE COME

Backpacker SD Sunday, May 22, 2011

Selamat datang diucapkan kepada saya sendiri ke rumah baru ini. Best dan tak best la kan. Rumah murah tambah besar. Apa-apa pun makan sangatlah mencekik sampai tak sanggup nak bilang berapa ringgit nak kena siap-siap untuk sebulan. Cadang-cadangnya nak masak sendiri untuk makan malam tapi tengok lah macam mana sebab dah balik dari keje ni letih bukan main lagi.


Apa-apa pun jom layan gambar SD dekat rumah baru. huhuhuhu~~~ biasa-biasa je tapi saja nak buat gempak sebab masuk rumah baru la katakan.


Klik kalau nak zoom











3 Beg Deuter Untuk SD
  1. Nabila Said,

    mak haihh....besar betul rumah! katne ni?

    Posted on May 23, 2011 at 11:14 AM

     
  2. mykhalis Said,

    seronok kemain!

    Posted on May 23, 2011 at 3:25 PM

     
  3. SD Said,

    nabila : huhuhuhu~~~ rumah kat kajang....saujana impian.... kongsi ramai2...7 org je pun... selesa kot duk dlm nieh!

    khalis : hehehehe...kemain~~~

    Posted on May 23, 2011 at 8:53 PM