AKUSEADEAD™ @ KORANG YANG PELIK

Backpacker SD Friday, June 11, 2010

Dah dekat 2 bulan begitu aktif 'berblogging' dan membaca sana sini. Baru perasan yang blog picisan ini laen sket dari blog-blog yang laen. Baru la perasan yang blog ni tak bercakap pasal pendapat sebabnya pendapat yang ada kebanyakkannya memang buat orang laen pikir pelik pastu akan berkata2 pelik jugak. Pernah sekali tu SD keluarkan pendapat SD tentang dosa bercinta. Bagi SD remaja bercinta memang normal sebab diorang mempunyai nafsu itu(tapi SD tak pernah dan dipanggil pelik oleh kawan2 yang laen).

Pastu terdetik kat hati ni nak tanya kat ustaz masa dalam kelas agama. Soklan berbunyi camni "Ustaz! Saya nak bercinta, contoh la kan, (satu kelas gelak) tapi saya tak nak buat maksiat (kan bertentang mata dengan ada perasaan nafsu (berdating) tu dosa tp klu bercakap ngan kwn puan(belajar) tanpa nafsu dibolehkan) jadi boleh tak saya nak kawen ngan dia tapi atas niat nak elak maksiat berdua2an jer, bukan nak buat benda tu? Kan saya 'berdating' tanpa dosa!" Jawab ustaz" Eh!! Tak boleh, awak kawen sebab nak meghalalkan persetubuhan bukan sebab nak 'dating'..." Jawab aku semula " Abes ustaz saya minat kat dia, kalau tak rembat awal2 nanti orang rembat, tak kan nak hantar rombongan bertunang, konfem tak dapat" Jawab ustaz balik " Tak boleh!!! Tak boleh!!!!"

SD pun duduk la pastu....Kelas bunyi desir desir orang bercakap. Ayat berapi dan berbisa pertama dihembuskan dari belakang. Beliau berkata "Apa la ko ni Sidek! Pelik2 la ko tanya. Ada plak gitu.".....Jawab SD dengan ayat berbisa "Abes kalau aku tak tanya nanti ko jugak yang pelik, tanya ko, ko lagi pelik2 nanti keluar."....ayat kedua yang sama bisanya dihembus dari tepi "Malu aku weh! Takda soklan laen nak tanya ker?" Balas balik, x boleh kalah " Ah ko, malu-malu bendanya! Nak suruh ko tanya! Haram la nak keluar soklan kat mulut ko tu.".....Tu la antara soklan soklan pelik yang pernah ditanya dalam kelas. Cakap cakap kat atas tu x semuanya sama tapi lebih kurang maksudnya begitu la.

Kat Bawah ni disajikan masakan sedap, Eh tak la gambar dak2 kelas yang syok tido. Gambar tak disensor sebab saja niat jahat. Hahahahhahaha~~~

KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
KLIK KLU NAK 'ZOOM IN'
Alhamdulillah!!! Siap dah entri kali ni yang nak cakap pasal PELIK.

10 Beg Deuter Untuk SD
  1. diden Said,

    zaman kelas la ni, hehe

    Posted on June 11, 2010 at 11:06 PM

     
  2. SD Said,

    eh....x berapa nak zaman la....maseh lagi berbaki dua tahun kat u tu....tapi 2 tahun tu kejap je....

    Posted on June 11, 2010 at 11:08 PM

     
  3. haha..bese je la..x pelik pun..=)


    kalau sudi komen la entry saya..
    hari ni betul2 menguji saya

    Posted on June 12, 2010 at 12:12 AM

     
  4. SD Said,

    zierwa:hehehhehehhe....dlm kelas x mcm tu...huhu

    Posted on June 12, 2010 at 12:50 AM

     
  5. wunny Said,

    hurmm..
    bagos la tanye,
    drpd kita tertanye-tanye kan?

    :)

    Posted on June 12, 2010 at 2:35 PM

     
  6. SD Said,

    kan...kan...wunny kan....huhuhuhu....tp dlm kelas je diorang kata, abes je kelas terus lupa.gitu la bdak2 klas aku.....

    Posted on June 13, 2010 at 5:20 PM

     
  7. Hapiz Rahman Said,

    rasanya pasal bercinta nie, walau pahit dan tak diterima, memang tak boleh.. try la tnya ustaz manapun..

    aku pun suka tdow dalam kelas jugak.. haha

    Posted on June 15, 2010 at 7:25 PM

     
  8. SD Said,

    kan...kan...kesimpulan...memang xda bercinta2 tp seksa kan x dpt bercinta...haish.....owh...gambar kat atas xda aku tido, maksudnya aku x suka tido dlm kelas tp suka merayau2 kat luar waktu kelas....huhuhu~~~~

    Posted on June 15, 2010 at 7:33 PM

     
  9. Hapiz Rahman Said,

    ko sengal hahaha

    Posted on June 17, 2010 at 3:07 AM

     
  10. SD Said,

    hahahahahha....xda dalam jawpan...salah2.....

    Posted on June 17, 2010 at 8:59 PM