BILA BUAYA JUMPA ORANG

Backpacker SD Monday, May 10, 2010

60miles dari pantai selatan Cuba, kawasan berenang yang bernama The Queen’s Gardens, ni la nama tempat penyelam ni menyelam dengan buaya yang panjangnya 11 kaki, 1,000lb .Nama penyelam ni Israel Gonzalez, 31 dan nama jurukameranya David Doubilet. Diorang cakap memang sangat menakjubkan dapat bertembung dengan buaya amerika dan berenang bersamanya. Diorang gak cakap lepas je diorang bertembung dengan buaya ni, perasaan takut diorang terhadap buaya semakin berkurangan.



Agak-agak korang la kan, kalau korang bertembung dengan buaya semasa menyelam apa korang rasa. Haaaa...kalau aku memang kecut la kan. Nafas konfem dah tak teratur. Mula2 sebelum jumpa buaya bernafas masuk mulut keluar hidung, dah jumpa buaya masuk hidung keluar mulut plak kan.hahahhahhaa......(menyelam mana boleh bernafas ikut hidung) Diorang bangga giler sebab berenang sebelah buaya yang ganas tapi sebenarnya ada fakta yang kita tak tahu. Kat sini aku bagitau korang apa fakta tu, sebenarnya buaya x boleh menyerang @ makan kita masa dia menyelam, kalau buaya tu buat gak, konfem lemas. Walau pun aku dah tau fakta ni, aku tetap x akan buat mende ni. Seram woooo......




2 Beg Deuter Untuk SD
  1. ciK na..... Said,

    a'ah la.....baru ak terpikir yg buaya xley nk serang bila dlm air.....

    Posted on May 12, 2010 at 6:04 PM

     
  2. si LauT Mati Said,

    kan...kan....tapi aku tetap takut bila jumpa buaya dalam air....kesimpulannya menyelam dalam2 klu jumpa buaya....

    Posted on May 12, 2010 at 6:26 PM