RICE CRISP MISTER POTATO

Backpacker SD Monday, May 31, 2010

+
Beras yang cantik ditambahkan dengan kentang yang seksi. Ermmmm
Agak-agaknya la, apa benda yang kita dapat kalau gabung dua2 ni erk


======sama dengan=======
Memang sedap makan Mister Potato yang baru ni. Jilat jari sampai kering pun rasa lagi sedapnya. Sapa nak cuba meh datang rumah SD. SD belanja satu.......Entry ni sempena contest dari nuffnang dan juga Mister Potato, jadi korang jangan pelik la kalau tetiba SD tulis entry camni.Owh...terlupa nak bagitau, korang kalau nak join masuk kat Nufnang n klik blog...hehehehe....

4 Beg Deuter Untuk SD
  1. kalau sudi komen la entry saya..
    selamatkanlah

    Posted on May 31, 2010 at 7:44 PM

     
  2. SD Said,

    amboiii zierwa....x sempat2 aku nak menulis.....

    Posted on May 31, 2010 at 7:48 PM

     
  3. qyn ;) Said,

    Mister Potato mmg best pn ! :D

    Posted on June 6, 2010 at 1:10 AM

     
  4. SD Said,

    hehehehhehehehe.......tapi sebenarnya masuk kontest je matlamatnya.....huhuhuhu...dah masuk ke belum??????

    Posted on June 6, 2010 at 1:35 AM